sysadmin е секогаш sysadmin

Уште еден успешен потфат на sysadmin-от.

D. K. to me
Marjan zdravo
jas sum D. taksistot sto VE vozese denes
pokusavam da dojdam do zborot setting no nemozam da dojdam ]

gore levo ima
najgore  File    Edit    History Bookmarks   tools    help
nad ova ima Compose  Mail- Yahoo Mail-  Mozila Firefok
podole ima  Hi, D   Sing Out      All New Mail      Help
a od desna strana ima Yahoo Mail a pod nego Wat,s New ?            Mobile Mail      Options

SETTINGS   nazalost nemozam da go najdam

Toa e stranicata na YAHOO!  MAIL

se raboti za da go promenam pasvordot

(nemozam da dojdam do logoto change password

 izvini ako ti dosaduvam no sakam da znam i da naucam
blagodaram odnapred
so prijatelski pozdrav

======================
Zdravo D., procedurata e sledna, ti ja pishav tocno kako shto treba da ja izvrshish za da ti bide najlesno:




1. Od desna strana klikash na Options pa na Mail Options
2. potoa od leva strana ke imash meni, najdolu ke kliknesh na Account Information
3. ke te prasha za passwordot segashen, vnesi go
4. Nekade na sredina ima CHANGE YOUR PASSWORD, klikni na nego
5. vnesi go passwordot, prvo ednash tvojot segashesn, potoa dva pati noviot password.

so ova ke go smenish passwordot, od naredniot pat ne zaboravaj deka ke treba da go vnesuvash noviot password.

Se nadevam deka ova ke ti pomogne, kazhi ako nekade zapnesh.
Pozdrav i imaj ubav den,
Marjan

================================

D.K. to me

ZDRAVO MARJAN
BLAGODARAM OD PRVO SE SNAJDOV I MNOGU LESNO GO SMENIV PASVORDOT  BLAGODARENIE NA VAS I NA PREDOBROTO OBJASNUVANJE  BLAGODARAM USTE EDNAS
KE SI DOZVOLAM AKO USTE NESTO MI TREBE DRUGO DA VI PISAM I SE NADEVAM KE MI OBJASNITE
VO ZIVOTOT DA VE PRATAT SAMO UBAVI MOMENTI
BLAGODARAM


1 comment:

Anonymous said...

Se nadevam deka ova ke ti pomogne, KAZI AKO NEKADE ZAPNES :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD