Затопли мајката





Затопли, мајката... Не се живее на температуриве. Еве, пред некој ден, еден човек се истуширал со ладна вода, излегол надвор, го удрил кап и умрел. Бог да чува, што ти е човек. Од такви работи да се пазиш само, и бојлер никако оставање уклучен дур се тушираш. Пред некое време, во Ѓорче, некој влегол да се тушира, и цап, струја го утепала, лоша изолација. Ама ај иди не се туширај на волку топло. Ја па само што ќе се истуширам, одма се потам, абе уште не исушен, стварно не се живее. Порано не беше овака не чини до волку. Ама такво е Скопје – лето плус пеесе, зимо минус триесе. Да не знае човек што облека да купи, мајку му. А овие педериве па само лажат со прогнозота. Кур мој било триес степена под сенка, ќе си го прашам куров, не кажуваат. Ја у двор имам термометар плус четрс два покажа. Ама па кој кур те тера сега да искачаш, треба будала да си, само за хитна работа. Само после осум искачање. А и за спиење лошо пичку матер, се потам у сон. Сабајле станувам жува вода, не се спие. Климите сега приступачни се, планирам да ставам не се трпи више. И не е добро за овошките, ќе ги сотре

Ама па што да кажат во Атина, еве пред некоја година со гас маски шетаа по улица. Сто и кусур луѓе испоумреа. Тамо па и загадено е, многу коли има Гркот.

А еве го сега па, се изнамачи времево, никако да заврне. Дај боже да заврне, да освежи малце, умревме, не се живее на температуриве. Комшија.

===========================================

I da znaes deka si u pravo. Ma da im ebam mater, sve ova sega ni go napaiva. Porano be ne bese vaka. I toa znaes koj? Ja ke ti kazam. Nato na celo so Amerika. Ako oni ne ja kontroliraat cela svetska klima ti mene da me pluknes. Ama mene ne me nervira najvise toa nego sto pa im go lizeme gzot, toa me nervira. I sto site firmi im gi prodadovme na grcistana sto imeto nejkat da ti go priznaat. A parite gi priznavaat. Ubavo im e koga ke te zakolat de za struja, de za osnovni namirnici, de za telefon i red drugo. Nemoze be najskup telefon imame u svet, a najmali plati. Kaj go ima. Cel narod strada a nekoj ke si gi puni dzebovite. Ako, pa ke recam: sami sme krivi. Nasle ovci pa strizi. Koga neznaeme da se kreneme site, pa da im zapalime i sobranie i americka ambasada i grcka granica. Bukvalno. Da vidime dali posle taka lesno ke se resat da si igraat so tebe i da ne te postuvaat. Gledas kako e solidaren grckion narod? E samo takov narod moze da zivee ubavo i sto vikas da ima mnogu koli. Ama ne samo koli, nego sto saka kupue grkot - pola Makedonija ja kupija be. I nie posle pa u Grcija na odmor. Kako vo Ohrid da nema sonce. E sonceto ne bilo dovolno, sme sakale more, ezerono ne bilo soleno. Zatoa ti vikam: narodov nema akal, ne sme solidarni. Pola pari im gi frlas na grcistana, a drugata polovina ti gi zima drzavata, i toa aj da e drzavata, nego poedinci si gi punat dzebovite, i sve na grbot na narodot. Ne mi kazuvaj ti mene; gledam ja sto se pravi: Ovde ti macka oci kao VMRO najdobra partija, neznam patrioti, ke ja krenele ekonomijata, zemjodelieto, a zad grb: lapaj bato kaj stignes. Se oseti be brat - nema narodov. Epa ne kutam be vise, neka dojdat neka me zatvorat. Tek togas ke otvoram usta i sve u lice ke im kazam: koj e Gruevski, koj e Crvenkovski, koj e Dzaferi i sve so red, sve sto pravele, sve ke im kazam. Oni mislat narodov navta pie. Ne e glup narodov, nego taka mu cini. Naviknato e makedonceto 5 veka pod tursko; ne ima sredeno turcinot, aj ti. U sve zaostanuvame: ekonomija, industrija, kultura... ama bas u sve. Da ti e sram da kazes deka si makedonec. Ej, a potomok si na Aleksandar Veliki, najgolemiot vojskovodac i osvojuvac, cel svet sto go imal pod sebe. Ti vikam, svetov se zavrtil naopaku. Sega Amerika ke te zaebava, sto pa do pred pet veka ne postoela, a ni pa sega ima nekakov identitet; se sobral svetskiot slajm, pa go kontrolira svetot i nikoj ne smee da im pisne. Ti vikam ja...! Ama ako, sve ova samo edno znaci: deka i niv ke im dojde krajot, i im se gleda, da znaes. Slusaj me ti mene: brzo ke dojde denot koga pa ke vladeeme so svetot, samo dali ja i ti ke doziveeme toa da go vidime :). Pazi, ne mi e mene za da vladeam, nego cisto ke mi se ispuni srceto. Inaku ti mene me znaes: da ima sto se vika lepce za mene i za moive, i da ima koga ke dojdes ti, Petko, Stanko, sto se vika edna rakija da pocastam. Muabetot e biten, ne koj kolku ima. Sto deka imaat politicarive, mislis ubavo ziveat. Da ti se pluknam ja vo zivotot ako treba so telohranitel segde da idam, i ako treba da mu ja mislam nekoj da ne mi go svirne kursumot ili da mi kidnapira nekoj od moive. Utre deca ke imam sto se vika, ako dae Gospod, taka e, sto? Dzabe dzebovite ti se polni, ako vo srceto ti e prazno. Ti barem za toa uvek si me sfakal. Podobro ke sedam doma nego da im r'mbam za 5000 denari mesecno. 5000 Mozam koga sakam da pobaram od drugarite i odma da najdam. Ama drugarstvoto so pari nemozes da go kupis, taka si e. Komshija.

1 comment:

komsija said...

bravo nema pokomsiski muabet pogotovo ako si od bitola pozdrav da si ziv i zdrav sekogas se smeam na stranava