Охридска Хаику Поезија

За сите Хаику песни кликнете овде!

Времено
Не врвит времено,
плус четереесе и пет е,
кај ќе врвит?

Шубав ден
фрли-извади, фрли-извади,
пастрмкана гризет,
добар ден.плоден.

Шубав ден 2
Од каде сиве овија жени
на плажа се збрале,
посакувам однос.орален.

Пастрмка
Пастрмкана се мрестит,
Се слушат шклап-шклап од
рибарскине кајчина

Езеро
Сино синило се
распослало чиниш
сиот свет е син

Свети Наум
Комарецон зуит,
Ето го потака кај испари,
на апаратон против комарци

Небо
дождон врнит,
не престанвит,
кај ојт водана. да знам.

Свет Наум
Се испреплетвит патон,
како змија луда,
е луда е, ами шо.

Ми се јајт
Ми се јајт пудинг малу
овоштен ил чоколаден,
само то ме мачит.

Ме болит снагава
ме болит главава од пијање
не ми се ојт на работа
пак ќе глумам реума

Езероно
езероно ме канит,
идај ми велит побргу
ќе се капеме везден.

За сите Хаику песни кликнете овде!

11 comments:

Anonymous said...

more da ti go ebam jas plemeto tebe voskar eden so menvis rabotive
ebasimi ti go to pleme tvoe nepismeno

Anonymous said...

abe ne si razbral nishto ti izglea glup choeveku. samo prodolzhi so pechnichkive gilipter, super ti se ignoriraj gi ovie debilive
pozdrav

Anonymous said...

ako ako ubo momche nek napredvit ohritskana kultura, malce i nas da ne imet na internet.

Anonymous said...

se gledat deka ili ne si bil vo ohrid ili pak si bil ama so dovolno glup za da ne skontash dve tri pravila vo dijalektot

Marjan said...

И во Јапонија не сум бил ама глеј шо хаику пишувам. можно ли е толку глупи да сте и да не сваќате дека си го играм курот и дека не ме занима дијалтектот и јапонија и хаику и блог и коментари и се друго.

Anonymous said...

Napred Gilipter, pozdrav od Prco & Butel1 fan klab.

Anonymous said...

Napred Gilipter Dzigi(kikirik) e so tebe :D

Anonymous said...

gilipter, ova denes na preporaka te otvoram i sto da vidam... nirvana, bravo covece, kakvi struski, ova e vrvot, ozbilno!!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

Секоја чест момак ,продужу даље и диши длабоко, те сакам брат !

Anonymous said...

svaka cast brat ,produzi taka ,budi svoj i disi dlaboko