Стана ми Стојан едно утро,
стана ми со клас надрвен,
јарболот му мајко фронтален,
не бил никогаш похоризонтален.

Што работа е ова - се почуди,
вака нит било нит ќе биде,
го погледна органот мускулозен,
не му бил кластот пофабулозен.

Убав е - не дека не е,
ама проблем голем му се отвори,
не сака надолу да се наклони,
ете веќе мајко, три дни.

Реши Стојан да види што е,
да се спаси од судба клета,
да го приземји јунакот капитален,
да побара совет професионален.

Ми отиде Стојан аџамија,
кај Вангелица куртизаната,
ја соочи со другарот запален,
дал може да биде малу намален?

“Ваква убавина не се гледа везден“
Се стресе Вангелица од радос,
не веруват на метрото арбитражно,
белким не измислиле класје монтажно.

“Има спас, Стојан аџамијо,
само ако ти се сложуваш,
зш ќе се смали лепотанов - рече жално,
ќе пробаме со усисна техника, орално“

Ко рече Вангелица го истава на усни,
утроба му се на Стојан поремети,
“Полека мор Вангелице, скрати,
усис ко Rowenta од 1500 вати“

“Мора јако, Стојан будала,
остај ме работа да си бркам,
вака низ куќи да усисавав,
досега со куќен совет ќе претседавав“

Три дни ми Вангелица гениталија усисаваше,
три дни ми Стојан мајко лелекаше,
на трети ден ми јунакот спласна,
Стојан на кревет во бесознание пласна.

Стојан се на седми ден разбуди
Во јунакот ми мајко погледна,
“Зар е можно ова да бил спасот?“
Вангелица ништо не рече - и беше фатен гласот.

“Бре домаќин женско што ти е,
сказалка на струјомер не помрдна,
не ко онаа непрокопсанана Васа,
со Rowenta-та ќе потрошеше 3 киловатчаса“
======================================
На уста ми Стојан кладе кавалот,
запеа ми песна весела, радосна,
запеа ми песна за однос генитален
генитален, мила мајко, орален

4 comments:

Anonymous said...

Ooo Жилиптеру у уста те гаѓам. Genijalec!

Anonymous said...

Se veselite!? Veselete se, Vie samo veselete se!
Baba Dance

Tigar said...

http://butel1.blogspot.com
Pozdrav do Giliptar,
Fiko od Butel1

Луција Заменек said...

Е ако е ова стварно твое дело, ондак секоја ти чест. Симнувам капа. Па дај да се мрсиме повеќе, распушти тоа гениталните фантазии.