Јапанка

Те запознав во коктел-бар
срцево одма дар-мар
сите беа полуголи
а ти скромна, кимоно и шноли

Налегнав на шанк фраерски
ми рече ма-хер-си
те погледнав во око швалерски
и се замислив со пасош Јапонски

Викаат кеш се имало,
од такси возење пара се зимало
кон Токио да испариме
со шурата саке да вариме

Низ Токио по апостолка
со саке шише-полка
ти на поле ориз бери
ја ќе мочам од облакодери

Кој смее нешто да ти каже
до метро и пеесет маж е
со нисанот цел ден зум-зум
шо ме глеаш бе, убав да не сум

А кога ќе размислам поубаво...

Браќа Јапонци, џабе ви е кешот
ја на рака ќе си го перам вешот
срцево друго ми бара,
клупи имате на секој чекор,
ама душава си сака и семкара

7 comments:

Anonymous said...

abe covek, izvini sto ke ti kazam ovaka ama stvarno si glup ako nesto ne objavis zatoa sto stvaro ekstra ti e se na blogov. pozdrav za ovaa Japanka mi ja razubave vecerta a ne znaes kolku mi bese onaka bez veza posle iskacanje. bravo covek, najiskreno ti sovetuvam da objavis negde nesto ne e ova samo za na net. pozdrav od mene i od devojka mi te cita isto i se najubavo i pisuvaj pocesto. straso.

Marjan said...

неверојатно дека сте ја прочитале песнава за толку кратко бе другар само што ја ставив :) баш ми е драго дека ви се допаѓа, и мене нешто ми беше тапа па викам дај да постирам нешто да знаете дека сум жив. фала на убавите зборови, поздрав до тебе и до девојка ти пишувам колку што ми доаѓа а во последно време ептен често. претходно бев слаб малку ама сеа ми иде. пријатна ноќ, кај и да сте. поздрав, марјан.

Anonymous said...

pa vaka drugar mi marjan ti si super u sekoj pogled..samo sakam da kazam deka poezijava ti e neso najdobro so vo zivot sum citala,i sekad se smeam ko ludA.Ama moram da kazam dekA onie starine stihovi ti bea bolje od ovie,ti e ti bea THE BEST OF..Ne deka i ovie pesnicinja ne ti se super,ama tie poveke me bendisuvaat..
pozdrav od JaNUS...HAHAHAH
t.e.Jasmina+a..s=Janus

Anonymous said...

ajde i ja da kazam deka si dobar bravo za japonkava i mene me bendisa od prva. inaku za stranava doznav od igor dzambazov ednas se javi kaj janko ne znam dali si zapoznaen za toa covekot ti e najgolem fan. pozdraven bidi.

Anonymous said...

Top pesnicka

Луција Заменек said...

Леле како идам надоле.... се пореметувам... Се навлеков... а треба да искачам, а не ми се станува да се спремам. Моиве дома мислат дека сум на нешто, пошто се шекнав од смеење. Те обожавам еј.

kejt said...

поздрав оваа е ремек дело и вајарско дело природе :)))